onsdag 6. juli 2011

TJOHEI!

Har akkurat bestemt meg for å bytte fra blogg.no til blogspot.com! Jeg blir nemlig GAL av at man ikke kan trykke seg videre til neste side på blogg.no. Satser på at noen av leserne følger med over, kommer til å blogge parallellt ei uke ellerno.Kopierte over noen av de siste innleggene.

Jeg heter Nana, er 20 og lever for musikken. Jeg er egentlig 18 i hodet, eller 14 når jeg er dritings.. Spiller i et rockeband, Dirty Law. Drømmen er å leve AV musikken, og ikke bare FOR den... Våren 2011 var jeg og venninna mi, Same, med på Norske Talenter. VIPS så hadde jeg litt lesere av bloggen, og vi fikk masse gigs. Nå har derimot halvparten av leserne hoppa av ^^

Jeg har verdens beste kjæreste, Asgeir <3

Bloggen kommer til å bestå av ting fra livet, fashion og JÆVLA mye bra musikk! Så, er du into rock av noe slag, follow...

2 kommentarer:

  1. Woho! Godt å se deg på blogspot! Mye bedre her ;)

    SvarSlett
  2. Ja ass, fornøyd hittil hvertfall ^^

    SvarSlett