lørdag 16. juli 2011

JADED HEART

Jeg skal skrive et innlegg HELT uten Hanoi og Michael Monroe! Nå erre Dokken som gjelder ei lita stund. (Til sangen er ferdig og jeg putter på hanoi igjen)

Var på kino og så Harry Potter i 3D med Same, Tuva og Andi igår, og vi fikk HARRY POTTER 3DBRILLER!! (Eller betalte 30 kr for, nesten gratis) Fy faen. Jeg skal begynne å gå med de hele tia.
HELE TIA.  Starter etter jobb idag. Eneste problemet er at jeg bruker briller hver dag på jobb, og da blir det så teit uttapå, akkurat som på kinoen. Dere skal få bilde altså, men kameraet mitt er jo ikke så gla i meg atm.

I kveld blir det muligens å gå på byen, har veldigveldig lyst, men så har jeg litt lyst til å holde meg hjemme med de mindreårige og. Ellis er nemlig på besøk fra Sweden, og bor hos Martin. Så.. Tror faenmeg jeg holder meg hjemme med gutta! Eller nei.Eller, jo,nei.


Edit: Det gikk opp for meg at når jeg skreiv at jeg ikke skulle nevne Hanoi og Michael, så nevnte jeg de jo egentlig..

1 kommentar: