onsdag 6. juli 2011

MENT TO LOOSE FROM THE DAY YOU WERE BORN

She screwded you over now your heart is thorn

HÆLLÆ! Fy faen, jeg skal skjerpe meg med blogginga. Hver gang jeg er ute av drift i noen dager, og så kommer tilbake.. Så har faktisk noen av dere KOMMENTERT! Whaaat? superdupert. Jeg kan ikke skylde på å ha hatt for dårlig tid denne gangen.. Kjærsten er bortreist, og jeg jobber ikke såå masse, så egentlig har jeg MASSE tid. Men vi øver jo, da. Igår var vi dritflinke og øvde til rundt 1 inatt, merker det idag..

Idag blir det grillings med Same og Martin, AVSKJEDSGRILLING! Martin drar fra oss, nemlig! REISER. Til OSLO. UTEN oss! Æh, savner Oslo.. Vi hadde jo the time of our lives sist vi var der.

Ellers, så driver vi og mekker nye sanger, har litt tid på oss før neste gig nå, hvor vi spiller med bandet. Oij. Bare 3 uker plutselig?! Hva faen, glem det, vi har ikke tid likevel.

Eyecandy !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar