lørdag 13. august 2011

SPEED ME UP

Cause its all goin to slow.

JEG VIL DRIKKE! Faen. Klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal bli med å feste i Trodheim RockCity, eller holde meg hjemme og pakke.. Har bestemt meg for å flytte - så jeg veit jo hva jeg BØR gjøre. Men det hadde vært så sjukt godt å bare glemme denne helvetesuka! Har jobba mesteparten av uka, og vært småsjuk. Så er alt fortsatt helt tull i hue siden det blei slutt, og i tillegg må jeg bestemme meg for om jeg flytter eller ikke. Meen. Bestemte meg i hvertfall igår. Dro med meg Martin, gitaristen i bandet og SNILLINGEN MIN til IKEA.  Han fikk hjelpe meg med å bære :) Så nå veit jeg akkurat hvordan hybelen blir, og jeg tror det kan funke. Jippi! Blir deilig og bo litt mer sentralt igjen.
(Også har jeg en jævla god unnskyldning for å dra inn til Trondheim ofte for å vaske klær..)

Uansett. Tror jeg holder meg hjemme, pakker og maler hybelen. Og fixer opp litt uttafor, så mamma ikke freaker ut! Stakkar mamma, hun har SÅ ikke lyst til at jeg skal flytte tilbake til "det hølet" igjen. Haha - Ordner seg, Mamma <3








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar